Get your own Digital Clock

Saturday 26 February 2011

sEpi..

hari ni hari ketiga menjadi student uitm merbok.. aku sedih sangat apabila commander mak dengan commander ayah naik kereta meningalkan aku disini :"(  mahu ja aku meraung jangan tinggal daku... lalalalala.. tepat jam 05.47 pm  " macam na boleh sesuai kat situ? dapat kawan baru? " time tu bukan saja air mata air hidung turut keluaq macam air terjun aku pon cover ar buat macam nak tidoq letak bantai atas muka padahal :'(..  roommate aku ada 4 org.. tapi memang aku x selesa tinggai kat sini.. silap ari bulan nak study pon x masuk.. ya Allah tolong tunjukan jalan yg lurus untuk hambaMu ini, dan kuatkanlah imanku... :"((   aku sayang comander mak.. aku sayang balqis...


ohh inilah no bilik ku..




inilah comander mak & balqis my sister..
sebenarnya ni aku amik bari blog aku yg lama ni kisah waktu  Monday, January 3, 2011

No comments:

Post a Comment

mai tekan mai..