Get your own Digital Clock

Saturday 26 February 2011

my live with kentang""""""

inilah makan kegemaranku.. kalau aku jumpa benda alah mesti aku beli punya.. Kat umah aku commander mak akan beli sebungkus besar kentang yang tak masak lagi kalu commander mak beli kentang yang kecik mesti semua habis dihentam kat aku..
kentanggg
tak merasala family aku nak makan gulai daging campoq kentang..kempunan kakak aku yang dok pregnant 8 bulan dahla perut dia buncit macam belon..
""jangan marah kekandaku""
isshhh apa aku ni dok megutuk kakak aku diala yang dok menjana topup aku tiap2 minggu.. ha berbalik cerita about kentang tadi.. Pak long boy aku kan dia study seni kulinari,, tiap kali ari selasa dia akan masuk dapoq masak dan setiap ari selasalah dia akan mai hostel aku bawak apa yang dia masak.. setiap kali dia mai kat aku dia mesti bawak sekali kentang  macam-macam arr dia bawak bergedell kentang la,, sup ayam campoq kentangla, kentang goreng berempah macam lagi la kalau nak tulis semua aci berderailah huruff kat keyboard aku ni..
donat kentang
"kentang ulir"


"kentang putar yang dibuat oleh Pak long boy"


antara yang pak long bawak (karipap kentang)
Pak long boy aku ni gila sikit pernah satu hari tu dia bawak mai kat aku 25 bijik bergedell sekali gus berkendurilah kami satu dom turun bawah beli nasik tomato lauk ayam merah lepas tu bantai bergedell yang si pok long bawak mai tu..
"ni la bergedell yang Pak long boy bawak"


selepas sejam dia antaq bergedell tu kat aku lincin aku kerjakan..   
"sambal kentang"
"antara makanan yang aku makan di sekolah dahulu"
                                                 Hangpa mesti pernah makan kat KFCkan?
"sapa tak pernah tengok logo ni x tau arr nak kata pa"
kat KFC ada depa sediakan set untuk makan. Kalau aku pi KFC aku akan tambah dua menu pertama Whipped Potato"" dan Cheezy Wedges..
"whipped potato"

"cheezy wedges"
waktu aku kat USM dulu nak makan KFC jauh kena pergi QBAY tak pon kat depan Tesco Exra sg dua jauh.. kalau aku teringin sangat nak makan whipped potato terpaksalah aku makan whipped potato dekat MarryBrown kat bawah hostel aku dekat sikit.. walaupon rasa dia tidak berapa sedap macam kat KFC aku tetap beli setiap dua atau tiga hari.. peegghh sumpah aku terlioq gila tengok gambaq cheezy wedges ni rasa macam nak keluaq pi KFC ja.. k la aku caw dulu :)

No comments:

Post a Comment

mai tekan mai..